Εξασφαλίστε περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή σας:Διαφημιστείτε σε άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google και στο διαφημιστικό δίκτυό μας Προσεγγίστε άτομα που αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας Ελέγξτε εύκολα το κόστος - πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας
Η PPC (Pay-per-click) διαφήμιση αφορά την εμφάνιση διαφημίσεων στο διαδίκτυο, των οποίων βασικότερο χαρακτηριστικό είναι ότι η χρέωση υφίσταται μόνο όταν ο χρήστης κάνει "κλικ" πάνω στη διαφήμιση και οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας.
Οι δημοφιλέστεροι χώροι εμφάνισης τέτοιων διαφημίσεων είναι οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google, αλλά μπορούν να εμφανίζονται και σε άλλες ιστοσελίδες του διαδικτύου. Όταν ένας χρήστης χρησιμοποιεί μια μηχανή αναζήτησης οι PPC διαφημίσεις εμφανίζονται μαζί με τα κανονικά αποτελέσματα που επιστρέφει μια αναζήτηση. Η εμφάνιση αυτών των διαφημίσεων ενεργοποιείται από τις λέξεις - κλειδιά που χρησιμοποιούν οι αναζητητές, συνεπώς οι διαφημίσεις που εμφανίζονται είναι στοχευμένες.
Αν ο αναζητητής ενδιαφέρεται για τη διαφήμισή σας μπορεί να κάνει κλικ επάνω της και να οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας. Μόνο τότε ο διαφημιστής θα χρεωθεί το κόστος του ενός αυτού κλικ. Αν ο αναζητητής δεν κάνει κλικ πάνω στην εμφανιζόμενη διαφήμιση τότε ο διαφημιστής δε χρεώνεται τίποτα.
Μεγάλο πλεονέκτημα της PPC διαφήμισης είναι το γεγονός ότι μέσα από τις διαφημιστικές εκστρατείες μπορεί να γίνει λεπτομερής καταγραφή των αναζητήσεων και αποτελεσμάτων τους με στατιστικά δεδομένα που εξασφαλίζουν στο διαφημιζόμενο υψηλή απόδοση και βέβαιη επιτυχία.
Πόσο κοστίζει;
Το ποσό που χρεώνεται ο διαφημιστής για την PPC διαφήμιση εξαρτάται από το σύνολο των "κλικ" που έχει δεχθεί η διαφήμισή του σε συνδυασμό με το ποσό ανά κλικ που έχει οριστεί για το κάθε κλικ. Το ποσό ανά κλικ παρουσιάζει μεγάλη διακύμανση καθώς εξαρτάται από το επίπεδο του ανταγωνισμού για το διαθέσιμο διαφημιστικό χώρο. Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις συνήθως επενδύουν κάτι μεταξύ 3 έως 15 ευρώ την ημέρα, ενώ σε εξαιρετικά ανταγωνιστικούς τομείς επιχειρήσεων με προϊόν μεγάλου κόστους, οι επενδύσεις σε PPC ξεπερνούν τα 100 ευρώ τη μέρα. Συχνό φαινόμενο είναι όταν μια επιχείρηση αντιλαμβάνεται ότι η PPC διαφήμιση είναι μια από τις αποδοτικότερες επενδύσεις της να αυξάνει το επενδυόμενο budget που διαθέτει για αυτήν
Θα έχουν αποτέλεσμα οι PPC διαφημίσεις;
Οι PPC διαφημίσεις έχουν αποτέλεσμα και αποδίδουν σημαντικά κέρδη σε όσους γνωρίζουν πως να τις διαχειριστούν. Φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο και το προφίλ του προϊόντος ή υπηρεσίας που θα προωθηθεί μέσω των διαφημίσεων αυτών, όπως και το προφίλ της ίδιας της εταιρίας με τον τρόπο που παρουσιάζεται μέσα από την ιστοσελίδα της. Η PPC διαφήμιση μπορεί να μην έχει και τόσο νόημα για ένα προϊόν που κοστίζει λιγότερο από το κόστος της ίδιας της διαφήμισης. Η PPC διαφήμιση μπορεί να μην έχει νόημα όταν διαφημίζει μια ιστοσελίδα φτωχή και καθόλου πειστική σε εμφάνιση και ποιότητα.
Πως χρεώνεται;
Η χρέωση των κλικ γίνεται σε πραγματικό χρόνο και η εξόφλησή τους μπορεί να γίνεται ανά μήνα ή δεκαπενθήμερο. Οι πληρωμές γίνονται μέσω πιστωτικής κάρτας. Οι διαφημιστικές εκστρατείες μπορούν να παραμετροποιηθούν ανάλογα ώστε να μην ξεπερνούν τον ημερήσιο προϋπολογισμό που θέτει ο διαφημιστής. Σε γενικά πλαίσια υπάρχουν εκατοντάδες παράμετροι που μπορούν να τεθούν στις διαφημιστικές εκστρατείες έως και την ακριβή ώρα της ημέρας που θα εμφανίζονται.
Κόστος Υπηρεσίας
Η W.D.S. χρεώνει ένα εφάπαξ ποσό για τις υπηρεσίες εγκατάστασης, παραμετροποίησης, παρακολούθησης, παρέμβασης και ανανέωσης των διαφημιστικών εκστρατειών.